لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هیچ تیمی تا ابد پیروزی نمی شود ،نسبت به سه سال پیش اعتماد به نفس بیشتری داریم [تکمیلی]

هیچ تیمی تا ابد پیروزی نمی شود ،نسبت به سه سال پیش اعتماد به نفس بیشتری داریم [تکمیلی]

کنفرانس مطبوعاتی بوفون به صورت لحظه به لحظه تقدیمتان می گردد:

 

ما به مصاف یک تیم بسیار قدرتمند می رویم و برای آنها احترام زیادی قائلیم تیمی با نقطه ی ضعف اندک - اگر بگوییم که اصلا نقطه ضعفی دارند- ، اما ما هم در فرم خوبی قرار داریم.ولی ما هم در مسیرمان در موفقیت های چهار پنج سال اخیر پیشرفت کرده ایم و در اروپا به استحکام خاصی رسیده ایم.به نسبت به وضعیت سه سال پیشمان اعتماد به نفس و خودآگاهی بیشتری داریم و چیزهای بیشتری هم از کیفیت بایرن مونیخ می دانیم.ما آن موقع فکر می کردیم با کار خیلی راحت تری روبرو باشیم ، اما در عمل با مشخص شد که با تیمی شکست ناپذیر روبرو بوده ایم.ما در خانه و خارج از خانه ۲-۰ باختیم ، اما علی رغم سرزنش سایرین ، نتیجه آنقدرها هم بد نبود ، با توجه به اینکه تیمی مثل بارسلونا با ۳و یا ۴ گل شکست خورد.بایرن قدرت برتر کشور آلمان در طی پنج سال اخیر بوده است و ما هم چنین وضعیتی داریم.اما برخلاف ما آنها در اروپا هم همیشه یکی از دو و یا سه تیم مدعی برای قهرمانی بوده اند.

بوفون ادامه داد :

در بدترین حالت آنها در نیمه نهایی متوقف شده اند که اصلا نتیجه ی بدی محسوب نمی شود.به این معی است که آنها در طی پنج و یا شش سال به یکی از ابرقدرت های اروپا تبدیل شده اند.ما این را می دانیم، اگر با وضعیتی به استقبال دور دوم برویم که شانسی برای صعود در مونیخ داشته باشیم ، برایمان خوشحال کننده خواهد بود این بازی یک هشتم نهایی است اما از لحاظ کیفیت در حد نیمه نهایی خواهد بود..این که در هر عرصه ای قابلیت رقابت داشته باشیم حیاتی است ، وظیفه مان این است که در هر بازی برای برد پا به میدان بگذاریم.

 

هم تیمی های سابق؟

ویدال؟ دیدن مجدد او بسیار زیباست ، او در طول چهار سال حضورش مهره ی بسیار مهم بود در اینجا کمک فراوانی به موفقیت های باشگاه کرد. ملاقات با کومان هم دلپذیر خواهد بود ، او استعداد فوق العاده ای دارد و پسر بسیار مودبی است که در در گروه سال گذشته ی ما به خوبی جای گرفت.در زمین رقیب ما خواهند بود ، اما مشخصا وقتی سوت پایان بازی زده شود مثل همیشه با هم دوست هستیم.

 

 

از فینال سال قبل لیگ قهرمانان چه چیزی تغییر کرده است؟

 

بازیکنان تغییر کرده اند و انرژی بیشتری در تیم هست ، اما تجربه هم کمتر شده ، زیرا بچه هایی که به تیم اضافه شده اند جوانتر و سرحال ترند.فکر می کنم کربی به ما اطمینان لازم بعد از شروع بدمان را داد.این تیم پتانسیل فوق العاده ای دارد و می تواند به آینده ای بزرگ امیدوار باشد.من مطمئنم.

 

وضعیت یووه در سری آ و قطع نوار پیروزی ها؟

 

هیچ تیمی را ندیده ام که تا ابد ببرد و این لذت ورزش است که وقتی بازی آغاز می شود نتیجه ی بازی ۰-۰ است و شما باید این انرژی را پیدا کنید که بر مشکلات غلبه کنید و خوبی دیگر آن این است که بازی بعدی همیشه یک فرصت جدید است و چه چالشی تحریک برانگیزتر از جدال با بایرن مونیخ؟جدایی پپ؟اگر بایرن یک باشگاه ایتالیایی بود ، ممکن بود به شما بگویم که این می تواند رویشان اثر منفی برای ادامه ی فصل بگذارد ، اما آنها چنین وضعیتی را قبلا چند سال پیش با یوپ هینکس تجربه کرده اند و آنها دقیقا ما را له کردند ، پس بهتر است تظاهر کنیم که پپ تا ابد روی نیمکت بایرن خواهد بود.

 

آیا اگر یووه نتواند اسکودتو را ببرد و در همین مرحله هم از اروپا حذف شود ، ایا این فصل ناموفق تلقی خواهد شد؟

 

ما کوپا ایتالیا را داریم و سوپرکاپ را هم برده ایم ، پس آنقدر ها هم بد نخواهد بود! به نظر من شما باید همه چیز را به شکلی ارزیابی کنید که ببینید تیمی مثل یوونتوس توانسته باشد یک بازی برابر با بایرن ارائه دهد و  و اینکه حالا صعود کنیم و یا  نکنیم مسئله ی دیگری است. به علاوه ی نبرد با ناپولی تا آخر فصل ، فکر نمی کنم آنقدرها بد باشد.

 

نوئر؟

 

من دروازبان های زیادی را در طول دوران حرفه ای طولانی مدتم دیده ام  و راستش را بخواهید آنقدر خوشبخت بوده ام که بتوانم تا چندین دروازبان مستحکم با کیفیت و اطمینان فوق العاده را ستایش کنم.مانوئل نوئر هم یکی از آنهاست و او دروازبانی است که به روشی بسیار شجاعانه بازی می کند ، این موضوع انکار ناپذیر است.او یک شخصیت کلیدی است.البته که وقتی در مورد دروازبانان بزرگ صحبت می کنم به کاسیاس ، چک ، الیور کان و بقیه هم فکر می کنم ، پس ما باید عنصرهای مختلفی را ارزیابی کنیم و فقط زمان حال را در نظر نگیریم.

 

بوفون در سال ۲۰۱۶ تنها یک گل دریافت کرده است ...

 

اعتراف می کنم که دقت کرده بودم که مدتی است که گل نخورده ام ، به این معنی است که ما در امر دفاع عملکرد خوبی داشته ایم ، که متفاوت از این موضوع است که تنها دروازه بان و یا خط دفاع خوبی داشته باشید.داشتن بازیکنانی در این خط با کیفیت و اطمینان بالا بسیار کمک کننده است ، اما وقتی تیم گل های کمی دریافت می کند به خاطر این است که تمام تیم تلاش می کند تا حمله ی حریف را خنثی کند. تفاوت دفاع ۳ نفره و ۴ نفره برای من است که در دفاع ۴ نفره من بیشتر با پایم کار می کنم ، اما در دفاع ۳ نفه ، لئو (بونوچی)‌ این وظیفه را بر عهده می گیرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: